Оценка от клиенти:

Предлаган от: Ozone

Описание

Книгата представя изследване върху консуматорската култура в България, резултат от проекта „Нови потребителски практики в България”, проведен в департамент „Антропология” на „Нов български университет”. Изследването прави опит да отговори на редица въпроси за за съвременния ни споделен начин на живот, който наричаме "култура". В книгата ще откриете информация относно: Какво всъщност се купува, продава и рекламира във "Facebook"? Как Перперикон се превърна в най-привлекателната туристическа агенция в България? Какво е да работиш в мол, а не само да се разхождаш там? Защо пицата вече е "традиционна" българска храна? Как жените от малките градове успяват да се обличат неповторимо всеки ден въпреки постоянното безпаричие? Какво е да живееш бавно, "на втора предавка", близо до природата и далеч от капиталистическия труд в еко общност? Как навлизането на западната консумативна култура промени живота ни в последните 25 години?

Съвместими продукти

Спецификации

Характеристики

Автор Евгения Кръстева-Благоева
Жанр Икономика Маркетинг Социология
Брой страници 304
Тип Мека
ISBN 9789545358401

Производител: Евгения Кръстева-Благоева

eMAG.bg полага постоянни усилия да съхрани точната информация от тази страница. Рядко има съдържание с неточности – снимката е с информативен характер и може да съдържа аксесоари, които не са включени в стандартния пакет; някои от спецификациите или цените могат да бъдат променени от производителя без предизвестие или могат да съдържат експлоатационни грешки. Всички промоции, предлагани в сайта, се предлагат до изчерпване на количествата.

Ревюта

Бъди първият, който пише ревю за този продукт

Кликни на звездите, за да оцениш продукта

Въпроси и отговори от клиенти

Имаш въпроси?

Задай въпрос и може да получиш отговор.