4home


Обща информация

НЮВИВА ООД е доверен партньор на eMAG, част от eMAG Marketplace. НЮВИВА ООД предлага широка гама продукти от категория N/A: Стремежът на НЮВИВА ООД е да се поддържа 100% клиентска удовлетвореност посредством отлични цени, гъвкавост и голям набор от услуги.

Нювива ООД е вносител и дистрибутор на широка гама от продукти на утвърдени европейски производители сред които Beper, Innoliving и др.. Внимателно подбрани, продуктите на Newviva се отличават с модерен дизайн, функционалност и високо качество. Стремеж на Newviva е осигуряване на всичко необходимо за здравето, комфорта и забавлението на майките и малките им съкровища, поради което Newviva непрекъснато разширява асортимента си с нови иновативни и висококачествени продукти на отлична цена.

Фирма: НЮВИВА ООД

Адрес: район р-н Слатина ж.к. Гео Милев, ул. Николай Коперник No 32, ап. 3, София, София-град, 1111

ЕИК: 201884970

IBAN: BG76STSA93000020097898

Банка: DSK Bank EAD

Телефонен номер: +359895795241

И-мейл: office@4home.bg

Полезна информация

Продукти предлагани от 4home са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2019-09-18 поръчки с по-висока стойност от 50 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 4.99 лв.
  • За периода 2019-09-30 - 2033-10-19 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Еспресо машини, e 4.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Всички продукти, предлагани от Нювива ООД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Нювива ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока

При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на Нювива ООД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на Нювива ООД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на Нювиива ООД. Връщането и изпращането е с куриерска фирма.

 За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

 Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

ЗАМЯНА НА НЕСЪОТВЕТСТВАЩ ПРОДУКТ

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранция на продуктите“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: 4home@emag.bg или тел. +359 2 426 5432

Уважаеми клиенти,

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 15 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.     Изпратете следните данни на имейл 4home@emag.bg:

-       Номер на поръчка

-       Дата на получаване на продукта

-       Имена на клиент

-       Телефон за връзка

-       Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

-       При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

-       Банкова сметка, по която ще бъдат върнати парите

2.     След изпращането на данните, представител на Нювива ООД ще се свърже с Вас.

3.     Ако желаете да се свържете с представител на Нювива ООД по телефона, номерът за връзка е +359 2 426 5432

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 02 492 7200.

4.     След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Нювива ООД

Адрес: София, Младост 4, бл. 460А

Тел.: +359 2 426 5432

Предпочитан куриер: Рапидо

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай Нювива ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Нювива ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Нювива ООД.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Потребителите се уведомяват, че Нювива ООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на Нювива ООД, както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от Нювива ООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Продуктови категории

90 Продукта (виж всички)
Големи електроуреди
Играчки & Детски артикули
Грижа и хигиена (1)
Спорт & свободно време
Авто & Направи си сам
Градинска техника (1)
виж всички категории