TotalShop BG

Обща информация

Внос и продажба на дребна електроника

Фирма: ТоталШоп БГ

Адрес: гр. София ж.к. Люлин, - No -, бл. 726, вх. Б, ет. 4, ап. 44

ЕИК: 205043114

IBAN: BG33STSA93000025163042

Банка: DSK

Телефонен номер: +359 878 202 888

И-мейл: totalshopbgltd@emag.bg

Прочети повече

Специални оферти от вендора виж всички продукти

виж всички продукти

Продуктови категории

3058 Продукта (виж всички)
Мода
Мъжки аксесоари (2)
Играчки & Детски артикули
За детската стая (4)
Книги, Офис & Храни
Онлайн книжарница (1)
виж всички категории

Полезна информация

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от ТоталШоп БГ, за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от ТоталШоп БГ ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на ТоталШоп БГ в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на ТоталШоп БГ. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на ТоталШоп БГ. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +359 878 202 888 или и-мейл totalshopbgltd@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: totalshopbgltd@emag.bg или тел. +359 878 202 888.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл totalshopbgltd@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на ТоталШоп БГ ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на ТоталШоп БГ по телефона, номерът за връзка е

+359 878 202 888.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: ТоталШоп БГ ЕООД

Адрес гр. София офис Спиди Подуяне

Тел.: +359 878 202 888

Предпочитан куриер: Спиди

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай ТоталШоп БГ ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ТоталШоп БГ ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ТоталШоп БГ ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че ТоталШоп БГ ЕООД е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на ТоталШоп БГ ЕООД както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от ТоталШоп БГ ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Продукти предлагани от TotalShop BG са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2019-05-14 Стойността на таксата за доставка е 6.99 лв.
  • Стартиращо от 2019-05-14 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Малки кухненски уреди, e 9.99 лв.
  • Стартиращо от 2019-05-14 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Телевизори, e 14.99 лв.
  • Стартиращо от 2019-05-14 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Сушилни за дрехи, e 19.99 лв.
  • За периода 2019-11-13 - 2023-10-07 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Климатици, e 20 лв.
  • За периода 2020-01-27 - 2026-07-04 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Климатици, e 20 лв.
  • За периода 2020-05-11 - 2025-07-17 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Бойлери, e 19.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.