Какво постигна eMAG.bg в рамките на този Black Friday

Първият Black Friday в България, представен онлайн от eMAG.bg, записа някои изключителни постижения за българската електронна търговия.

На старта на събитието 45 000 души присъстваха онлайн на eMAG.bg. Това е повече от населението на няколко областни града в България.

Общо по време на Black Friday имаше над 1 200 000 посещения на eMAG.bg, резултатът от които бяха над 52 000 закупени продукта. Стойността им надхвърли 3 500 000 евро. Общите отстъпки, предоставени на купувачите, възлязоха на над 2 000 000 евро само за един ден.

eMAG представи най-евтиния таблет в Европа на цена от 48 лева – той беше разпродаден само за 5 минути.

Сред бестселърите бяха смартфон за 99 лева, като цялото налично количество от 1000 броя беше продадено, и 32-инчов LED телевизор за 299.99 лева, който също беше изкупен за минути. Клиентите се интересуваха и от покупки за дома си – над 18 000 електроуреда бяха продадени по време на Black Friday.

Най-скъпият продукт беше на цена над 10 000 евро. Собственикът му ще се наслаждава на нов 4K телевизор с голям екран.

Клиентите пазаруваха и в движение, като над 200 000 посещения бяха регистрирани от мобилни устройства. Мобилните купувачи поставиха още един рекорд – покупките им надхвърлиха 250 000 евро, което е рекорд за българската онлайн търговия.

През цялото събитие eMAG.bg функционираше като в нормален ден, и купувачите не изпитаха трудности въпреки огромния трафик. Това беше осигурено от инвестицията от 500 000 евро в сървъри, подготвена от eMAG специално за Black Friday. Общата процесорна мощ на сървърите се равняваше на тази на 3 000 обикновени компютъра.

eMAG е фокусиран върху доставката на всички поръчки до клиентите във възможно най-кратък срок. Всички продукти ще бъдат доставени в периода 02.12 – 07.12, независимо от големия им обем и сериозните разстояния.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.