Медалът за качество QUDAL е присъден на база независимо потребителско проучване на асоциация ICERTIAS

 

eMAG беше отличен и получи медал за първокласно качество QUDAL – QUality meDAL, след според вота на потребителите за онлайн магазин след анализ на независимо проучване на пазара в България, проведени от международната сертификационна асоциация ICERTIAS. Учредената в Швейцария компания се занимава с пазарни изследвания, чрез които открива и сертифицира организации, фирми, продукти и услуги с високо качество.

Иновативната програма QUDAL e стандарт за качество на даден пазар, определен от частното дружество ICERTIAS, опериращо в редица държави. Наградата се присъжда от ICERIAS на компании, предоставящи услуги с високо качество. eMAG получи медал за качество* в резултат на въпрос за интернет магазин, който предлага високо качество, отправен към 1 200 анкетирани пълнолетни български граждани, на който голяма част от тях са посочили компанията.

„За eMAG България е голямо признание да бъдем удостоени с това отличие и да получим медала за качество QUDAL на ICERIAS. Това е шанс да си „сверим часовниците“ и да получим ясен сигнал, че работим и се развиваме в правилната посока. Изключително е ценно да знаем, че нашите цели се припокриват с търсените резултати и че клиентите ни гласуват доверие. Разчитаме това като знак, че потребителите ни припознават като надежден партньор, от когото получават отлични услуги и първокласно клиентско изживяване“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Високото качество и отличното потребителско преживяване се постигат чрез непрекъснати иновации и усъвършенстване на процесите, инвестиции в хора, инфраструктура и технологии и развиване на различни канали за продажба. По този начин eMAG непрестанно печели доверието и признанието на клиентите, осигурявайки им отлично потребителско преживяване и предимства на сайта, мобилното приложение и в трите шоурума на eMAG в страната.

 

*Медалът за качество се присъжда за период от една година след завършване на проучването.