Coni-Com

КОНИ-КОММ ЕООД е един от водещите търговци в България в продажбата на: компютърни компоненти,аксесоари,съвместими тонер касети, както и Компютърна периферия за дома и офиса. КОНИ-КОММ ЕООД се стреми да предлага най-широката гама от компютри,компютърни компоненти,компютърни аксесоари и други, като същевременно се поддържа 100% удовлетвореност на клиента!

Ето защо КОНИ-КОММ ЕООД предлага Експертна информация и изключително качество, бързи срокове на доставка и експертна сервизна помощ.

КОНИ-КОММ ЕООД търси дългосрочни взаимоотношения с клиентите и ще поддържа тези взаимоотношения с отлични цени, гъвкавост и услуги.

 

Фирмена информация

Име: КОНИ-КОММ ЕООД

Адрес: гр.Пазарджик бул.Константин Величков 47

МОЛ: Слави Симонов

E-mail: conicom@emag.bg 

Тел: 0879998171; 0878198171

Прочети повече

Продуктови категории

683 Продукта (виж всички) виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от Coni-Com са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2017-11-25 Стойността на таксата за доставка е 4.99 лв.
  • За периода 2019-06-04 - 2024-06-01 Стартиращо от 2019-06-04 таксата за доставка на поръчки е 5.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Потребителят може да върне продукт закупен от Coni-Com по следните 2 начина:

1.     Да изпрати следните данни на имейл conicom@emag.bg : 1. Номер на поръчка, 2. Имена на клиент 3. Телефон за връзка 4. Номер на касова бележка При желание, клиентът може да посочи причина за връщане. След което представител на Coni-Com  ще се свърже с него.

2.     Да се свърже с нас на телефон: 0879998171; 0878198171 , след което да изпрати продукта на адрес за връщане:

За КОНИ-КОММ ЕООД

Адрес: гр.Пазарджик бул.Константин Величков 47

Тел: 0879998171; 0878198171

Предпочитан куриер: Спиди (до поискване)

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай Coni-Com ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Coni-Com стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на купувача.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Всички продукти, предлагани от Кони – Комм ЕООД  разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Кони – Комм ЕООД  или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока

При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на Кони – Комм ЕООД ) стоката се изпраща (или занася) до офиса на Кони – Комм ЕООД за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на Кони – Комм ЕООД  Връщането и изпращането е с куриерска фирма.

 За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

 Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

Потребителите се уведомяват, че Кони – Комм ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на Кони – Комм ЕООД , както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани Кони – Комм ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.