EAST COM

Обща информация

East Com Trading е една от водещите компании в Румъния, дистрибутиращи марки като Anker, Ringke, Benks, Mpow и много други. Портфолиото на продуктите на East Com Trading включва калъфи и защитни екрани за смартфони, банки за електроенергия, кабели, Bluetooth високоговорители, зарядни устройства за стени и автомобили, поставки за бюра, както и голямо разнообразие от джаджи. East Com Trading непрекъснато работи за постигане на най-висока степен на удовлетвореност на клиентите, осигурявайки бързи срокове за доставка и експертна поддръжка.
East Com гради дългосрочни взаимоотношения с клиентите и поддържа тези взаимоотношения с атрактивни цени, гъвкавост и персонално обслужване.

Фирма: EAST COM TRADING SRL

Адрес: str Jiului nr 2A, bloc Tornado, et 3, birou 9, sector 1, Bucuresti

ЕИК: RO21266987

IBAN: RO70INGB0000999906708559

Банка: ING Bank

Телефонен номер: +40.755.228.284

И-мейл: eastcom@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

877 Продукта
Компютри & Периферия
Wireless & Системи за наблюдение (4)
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Видео проектори & екрани (1)
Електроника (7)
Малки електроуреди
Прахосмукачки и ютии (1)
Авто & Направи си сам
Автомобилна електроника (1)
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от EAST COM са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2018-09-10 поръчки с по-висока стойност от 40 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 40 лв е 7 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от EAST COM TRADING, за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от EAST COM TRADING SRL или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на EAST COM TRADING в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на EAST COM TRADING. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на EAST COM TRADING. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0040755228284 или и-мейл eastcom@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: eastcom@emag.bg или тел. 0040755228284.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл eastcom@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на EAST COM TRADING ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на EAST COM TRADING по телефона, номерът за връзка е 0040755228284.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: EAST COM TRADING SRL

Адрес: str Jiului nr 2A, bloc Tornado, et 3, birou 9, sector 1, Bucharest, ROMANIA

Тел.: 0040755228284

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай EAST COM TRADING SRL ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от EAST COM TRADING SRL стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на EAST COM TRADING SRL

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че EAST COM TRADING SRL не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на EAST COM TRADING SRL както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от EAST COM TRADING SRL по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.