Fly System

ФЛАЙ СИСТЕМ ООД е компания, основана през 2000 г. Предмет на дейност са:

-       доставка на IT техника и периферия , в това число лаптопи, таблети, персонални компютри, офис техника, фото, видео и ТВ техника.

-       диагностика и сервиз

-       профилактика и поддръжка

ФЛАЙ СИСТЕМ е един от водещите търговци в България в продажбата на такава техника и като такъв се стреми да предлага максимално качествено обслужване. Във всички структурни звена компанията разполага с добре обучени и подготвени специалисти за постигане на 100% удовлетвореност на клиента!

Ето защо ФЛАЙ СИСТЕМ ООД предлага бързи срокове на доставка и експертна сервизна помощ. Компанията търси дългосрочни взаимоотношения с клиентите и ще поддържа тези взаимоотношения с отлични цени, гъвкавост и услуги.

Благодарение на усилията и положения труд на екипа, компанията успява да спечели клиентите си, а посредством коректността и отзивчивостта успява да ги запази.

Фирмена информация

Име: ФЛАЙ СИСТЕМ ООД

Булстат: 103643853

Адрес: гр. Варна, ул. Каймакчалан 10А

МОЛ: Марчо Марчев

Тел. за връзка: +359 (0)52 321 321

E-mail: flysystem@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

744 Продукта (виж всички)
Телефони, Таблети & Лаптопи
Мобилни телефони и аксесоари (46)
Лаптопи и аксесоари (567)
Компютри & Периферия
Настолни компютри & Монитори (130)
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от Fly System са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • През период 2015-11-09 - 2019-11-09 ще се изпратят с безплатно.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

ЗАМЯНА НА НЕСЪОТВЕТСТВАЩ ПРОДУКТ

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 (петнадесет) дни. В този случай ФЛАЙ СИСТЕМ ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ФЛАЙ СИСТЕМ ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ФЛАЙ СИСТЕМ ООД.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Всички продукти, предлагани от ФЛАЙ СИСТЕМ ООД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от ФЛАЙ СИСТЕМ ООДили оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока

При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на ФЛАЙ СИСТЕМ ООД) стоката се изпраща (или занася) до офиса на ФЛАЙ СИСТЕМ ООДза сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на ФЛАЙ СИСТЕМ ООД. Връщането и изпращането е с куриерска фирма.

 За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

 Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

Съгласно Удостоверение № 153694, издадено на 25.1.2013г. от Комисия за Защита на личните данни, ФЛАЙ СИСТЕМ ООД е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен № 153694 Личните данни, получени за обработка от потребителите на ФЛАЙ СИСТЕМ ООД се съхраняват на сървъри, които се намират в Data center в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел и са станали достояние на ФЛАЙ СИСТЕМ ООД както и на поправка на тези Лични данни. Потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от ФЛАЙ СИСТЕМ ООД по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги и при необходимост от помощ от служител на ФЛАЙ СИСТЕМ ООД.