След обработка на поръчка и изпращането ѝ от склад, нейната доставка можеш да следиш през своя клиентски акаунт, като влезеш в секция “Моите поръчки” , където ще откриеш бутон “проследи доставката”, наличен за продукти предлагани от eMAG. Там ще бъде налична товарителница, чийто статус можеш да следиш, след като пратката постъпи в куриерски склад. При натискане върху товарителницата ще бъдеш препратен към сайта на куриерската фирма, където ще откриеш подробна информация за статуса на доставка.

Проследяване на статуса на поръчката в секция Моят акаунт – Моите поръчки – Проследи доставката:

Натисни върху снимките, за да ги увеличиш

 

Как да проследиш състоянието на доставка в приложението

 

Как да проследиш състоянието на доставка през настолна версия на сайта

За поръчки регистрирани към Marketplace търговци ще бъдеш информиран по имейл за статуса на поръчката, след като тя бъде обработена от съответния търговец. В деня на доставка ще получиш известие и/или обаждане от куриера.