Любими
Моята количка

Трябва да влезеш в акаунта си за да добавиш продукт в любими

влез в акаунт
Продуктът е добавен в количката
виж количката
Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
TV, Електроника & Gaming
Фото, Bидео & Оптика
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Книги & Офис консумативи
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Застраховки & Авто

Гаранция на продукта

eMAG  ›  Info Center  ›  Гаранция и Сервиз  ›  Гаранция на продукта

Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.

 

Гаранциите предлагани от eMAG са в електронен формат и са винаги на твое разположение в клиентския ти акаунт. Може да ги намериш в секцията “Моите гаранции

 

1

 

Ако гаранционна карта на продукта, издадена директно от производителя ще я намерите в кутията с продукта.

 

 

При гаранционните карти, издадени от eMAG, предлагаме услугата “Поправка на продукт“, която включва приемане на продукта на посочен от теб адрес, доставка до сервиза, както и връщане на ремонтирания продукт до твоя адрес – всичко това напълно безплатно.

За продукти от категорията Бяла техника ще те посети наш партньор и представител на фирма PAN Service, на посочения адрес във Формуляра за поправка. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с теб на предоставения телефонен номер.

При констатирана липса на гаранционна карта на продукта в клиентския акаунт или кутията на продукта, е необходимо да сигнализираш в рамките на 48 часа от получаването му. Сигналът следва да бъде изпратен на и-мейл адрес info@emag.bg. Моля, имай предвид, че нямаме възможност да съдействаме, ако не сме получили сигнала в рамките на този срок.

 

 

 

 

Продукти от категория Мода и Спорт

 

Гаранцията за дрехи, чанти и обувки, продавани и доставяни от eMAG можеш да видиш и свалиш от тук.

Гаранцията за часовници, продавани и доставяни от eMAG можеш да видиш и свалиш от тук.

 

 eMAG Marketplace

 

При поръчани продукти от партньор на eMAG ( eMAG Marketplace )  в пратката заедно с продукта ще откриеш Сертификата за гаранция на продуктите, за които се предлага гаранционен срок. В сертификата ще откриеш всички детайли за гаранципонните сервизи и друга информация, която партньора предлага.

Ако сертификата за гаранция е издаден директно от производителя, може да се свържеш с директно с най-близкия сервиз. Този ауторизиран сервиз ще се погрижи за поправката на продукта.

Ако не си получил сертификат за гаранция, те молим да се свържеш с партньора  до 48 часа след доставаката на продукта.

 

Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не

Подобни статии