Трябва да влезеш в акаунта си за да добавиш продукт в любими

влез в акаунт
Продуктът е добавен в количката
виж количката
Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Книги, Офис и Подаръци
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Авто & Направи си сам
Храни & Напитки

Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?

eMAG  ›  Info Center  ›  Често задавани въпроси  ›  Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?

Влез в твоя акаунт, в полето „История на поръчките“, и от менюто избери поръчката, за която имаш нужда от фактура. Натисни „Свали“ и запази фактурата на компютъра си.

Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не

Подобни статии