Трябва да влезеш в акаунта си за да добавиш продукт в любими

влез в акаунт
Продуктът е добавен в количката
виж количката
Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
ТВ, Аудио & Фото
Gaming
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Авто & Направи си сам
Книги, Офис & Храни

Как процедирам, ако имам проблем с продукт от категорията „Бяла техника“ или „Уреди за вграждане“?

eMAG  ›  Info Center  ›  Често задавани въпроси  ›  Как процедирам, ако имам проблем с продукт от категорията „Бяла техника“ или „Уреди за вграждане“?

Трябва да попълниш Формуляр за поправка на продукт , за да те посети представител на фирма PAN Service, на посочения адрес във Формуляра. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с теб на предоставения телефонен номер.

За продукти предлагани от eMAG от категория „Бяла техника“ или „Уреди за вграждане“, които са под 35кг. е нужно след попълване на формуляра да засенеш продукта до най-близкия и удобен за теб офис. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с теб на предоставения телефонен номер.

 

Относно продукти предлагани от партньори на eMAG Marketplace, можеш да посетиш специалната страница на всеки един, за да намериш нужната информация.

Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не

Подобни статии