Трябва да влезеш в акаунта си за да добавиш продукт в любими

влез в акаунт
Продуктът е добавен в количката
виж количката
Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Книги, Офис и Подаръци
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Авто & Направи си сам
Храни & Напитки

Често задавани въпроси

eMAG  ›  Info Center  ›  Често задавани въпроси
  • Да. Разопакованите продукти се ползват от правото за гаранция съгласно издадения сертификат за гаранция от eMAG. Гаранцията не покрива същия период, както опакования чисто нов продукт.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Да. Разопакованите продукти се ползват от правото на връщане в 30 дневен срок съгласно информацията тук.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Да. Разопакованите продукти се позлват със същите условия за връщане, както и новите неразопаковани.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • В случай, че си закупил продукт, предлаган от партньор на eMAG, си получил сертификат за гаранция с всички детайли за поправката му в съответните срокове. Гаранцията на продуктите, предлагани от нашите партньори, е предоставена от тях или от оторизиран техен сервиз.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Провери дали е валиден сертификатът за гаранция. Ако си получил Сертификат за гаранция от eMAG, трябва да попълниш Формуляра за поправка на продукт , за да бъде взет от куриер и доставен в нашия сервиз.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Продукти, за които е необходима поправка, ще бъдат изпращани само чрез нашите куриери.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Не може да се добавя ваучер след изпращане на поръчката. За да го използваш, трябва да изпратиш нова поръчка.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Провери дали продукта е годен за връщане и след това попълни Формуляра за връщане на продукт, но не и по-късно от 30 календарни дни след получаването/вземането му. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Влез в твоя акаунт, в полето „История на поръчките“, и от менюто избери поръчката, за която имаш нужда от фактура. Натисни „Свали“ и запази фактурата на компютъра си.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Сертификатът за гаранция се издава в електронен формат и може да го откриeш в твоя акаунт на секция "История на поръчки". За продукти със сертификати за гаранция издадена директно от производителя, ще може да го откриеш в кутията на съответния продукт при доставка.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Ваучери се изпращат периодично на абонати за бюлетина на eMAG. Възвращаеми ваучери се получават от определени кампании и се изпращат на попълнения от теб имейл адрес при финализиране на поръчката. Ако си направил поръчка по телефона, те молим да се увериш, че ще ни предоставиш ясно твоя активен имейл адрес.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Сумата ще ти бъде възстановена в срок от най-много 14 дни след попълването на Формуляра за връщане на продукт. Парите ще бъдат преведи по банковата сметка, която си посочил във формуляра. Ако си заплатил чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която си платил.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Продуктът може да бъде върнат, ако е в същото състояние, в което е бил доставен ( няма драскотини, увреждания, непълен комплект аксесоари, увредена опаковка /кутия, токови удари ) и не е част от изключенията, посочени тук.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Трябва да попълниш Формуляр за поправка на продукт , за да те посети представител на фирма PAN Service, на посочения адрес във Формуляра. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с теб на предоставения телефонен номер.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • След като си изпратил продукт за поправка, максималният срок, в който ще ти бъде върнат е 30 дни. След диагностикацията на дефекта от сервиза ни ще се свържем с теб по имейл или на посочения телефонен номер, за да ти предоставим пълна информация. Ако разбира се имаш въпроси относно протичането на статуса за поправка можеш да ни изпратиш имейл на info@emag.bg или да се свържеш с нас на телефон *3624 (*EMAG) или: 07001 3624 .
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Имаш на разположение 14 календарни дни, за да вземеш пратката си от офис на Спиди.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Поръчката онлайн ти носи редица предимства: 1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация; 2) Резервацията на продуктите се прави автоматичко при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“; 3) Не чакаш на опашки и не пренасяш ти тежките торби и продукти до дома си; 4) Лесно е за проследяване - влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статуса на твоята поръчка и къде точно се намира.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • За продукти, предлагани от eMAG, трябва да попълниш Формуляра за връщане на продукт до 48 часа от доставката му.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Ако си изтрил имейла с кода на ваучера за отсъпка или не можеш да го откриеш е нужно само да се свържеш с нас по удобен за теб начин. Можеш да ни изпратиш информация от тук или да се свържеш с отдел обслужване на клиенти на телефон: 02/ 492 72 00 и ще ти изпратим отново кода, за да можеш да го използваш и да си поръчаш желания продукт. Ще ни бъде нужен само имейл адреса, на който е бил изпратен.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Ако си получил ваучер подарък или от промоция, трябва да поровериш дали си спазил условията за ползване на ваучера ( срок на валидност и продукти, за които може да се използва ), които можеш да откриеш на твоя имейл, когато е изпратен и кода на ваучера или в правилника на съответната действаща кампания от която си го получил. Ако, въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се добавя към поръчката ти, те молим да се свържеш с нас на посочения имейл (info@emag.bg) или телефон 02/ 492 72 00.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не
  • Ако след като си регистрирал своята поръчка си установил, че въведените данни не са коректни и желаеш да се променят по някаъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържеш с нас на посочения телефон или на формуляра за връзка с нас, който може да откриеш тук. Важно е да знаеш, че промяна по фактурата може да бъде направена ако поръчката е фактурирана в рамките на 35 дни.
    Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не