Любими
Моята количка

Трябва да влезеш в акаунта си за да добавиш продукт в любими

влез в акаунт
Продуктът е добавен в количката
виж количката
Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
TV, Електроника & Gaming
Фото, Bидео & Оптика
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Книги & Офис консумативи
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Застраховки & Авто

Удължена гаранция

eMAG  ›  Info Center  ›  Гаранция и Сервиз  ›  Удължена гаранция

Какво е Удължената гаранция?
Удължената гаранция осигурява удължаване на периода на покритие на гаранцията от една или две години в сравнение със стандартния гаранционен / законова гаранция срок. Удължената гаранция може да бъде придобита само за продукти, които идват със стандартна гаранция / законова гаранция до 36 месеца. Това е допълнителна услуга, за която трябва да заплатите и която се предлага на всички клиенти на eMAG, закупуващи продукти на eMAG, отговарящи на гореспоменатото условие.
Как работи?
Удължената гаранция добавя една или две години към стандартната гаранция/законово гаранция, в зависимост от избраната от клиента опцията. Този период се изчислява, като се започне от датата, следваща тази на изтичане на стандартната гаранция/законова гаранция за срока на този продукт.

По време на целия период, който се покрива от Удължената гаранция ще бъдат извършени  поправки във възможно най-кратък срок, който няма да надхвърля един месец.

Тази услуга функционира независимо, без да засяга други стандартни услуги, предлагани от eMAG, като периода от 30 дни за връщане или услугата “Поправка на продукт”.

Как да я закупя?
При закупуване на Удължена гаранция, клиентът ще плати за нея в съответствие с ценовата оферта, показана на официалния сайт на eMAG. След придобиването клиентът ще получи удостоверение Удължена гаранция в електронен формат по електронна поща на адреса, регистриран в неговия профил. При поискване, това удостоверение може да бъде отпечатано и изпратено на клиента чрез куриер.
Удължената гаранция може да бъде закупена от всеки клиент (физическо или юридическо лице) при покупката на нов продукт, независимо от метода на покупката: онлайн или телефонна поръчка.
По време на целия период, обхванат от Удължената гаранция, транспортиране на продуктите от и до клиента се предоставя при поискване и безплатно чрез услугата “Поправка на продукт”.

Удължената гаранция може да бъде закупена и след доставката на продукта.
Тя следва да бъде придобита най-малко три месеца преди изтичане на търговската или правна гаранция на продукта – според приложимото.

 

 

Какво още трябва да знаете:
 

 

[/tab]

Клиентът може да откаже Удължен гаранционен сервиз и да изиска възстановяване на сумите не по-късно от 30 дни от датата на покупка и само ако не са ползвали сервиз по време на този период. Искането за отказ трябва да бъде направено от крайния клиент, в писмена форма или чрез електронна поща на адрес info@emag. bg не по-късно от 30-ия ден от датата на фактурирането на услугата Удължена гаранция

Ако продуктът, за който е била закупена услуга Удължена гаранция, е неизправен при получаване и се замени с идентичен продукт, последният се ползва от Удължената гаранция при същите условия. Ако неизправният при получаване продукт се върне и клиентът получи пълно възстановяване на сумите, тогава той също така ще получи обратно парите за услугата Удължена Гаранция, отнасяща се до посочения продукт, неизправен при получаване

Ако продукт, обхванат от Удължена гаранция, бъде препродаден или отчужден от трета страна, той продължава да се ползват от Удължената гаранция при същите условия, посочени в тази статия

Ако продукт, за който е бил закупена Удължена гаранция, претърпи три повтарящи се ремонти в интервал от шест месеца, клиентът има право да поиска замяна на продукта. Пропуските, за които са поискани ремонти, трябва да бъдат в съответствие с правилата и условията на удостоверението за Удължена гаранция.

Услугата обхваща всички производствени и монтажни дефекти съгласно условията, описани в удостоверенията на гаранцията, предоставена от производителите и тези, посочени в удостоверенrята за Удължена гаранция; последните могат да бъдат изтеглени от тук. Услугата е достъпна само за продуктите, за които е била закупена; посочените продукти са идентифицирани въз основа на техния пореден номер, удостоверение за стандартна гаранция в оригинал (удостоверение за гаранция на производителя) и фактурата за придобиване (копие). Продуктът трябва да има оригиналната си конфигурация и не трябва да е претърпял влошаване на качеството или неоторизирани интервенции.
Продуктите, обхванати от Удължената гаранция, ще останат в сервиза в продължение на не повече от един месец. Този период започва в момента, в който продуктът достига сервизната единица, определена от eMAG. Ако продуктът не може да бъде поправен в рамките на този период, той ще бъде заменен с нов, идентичен или сходен, със спецификации и характеристики на изпълнение, които са най-малко равни на тези на първоначалния продукт. Предвид технологичния напредък, продуктът, предложен за замяна, може да има по-ниска цена от тази на първоначалния продукт. Продуктът, получен като замяна, също е обект на покритие на Удължената гаранция до изтичането на първоначалния срок, за който е закупена услугата. Ако замяната не е възможна, клиентът ще получи насрещната стойност на продукта, като количеството вписаното във фактурата на придобиване. В последния случай, ако клиентът получава насрещната стойност на продукта, действието на услугата Удължена гаранция се прекратява.
За да се възползва от Удължената гаранция, клиентът трябва да регистрира своето искане и трябва да попълни формуляра тук . Продуктът трябва задължително да бъде придружен от удостоверение за Стандартна гаранция в оригинал (удостоверение за гаранция на производителя) и фактура или фактури за придобиване (копие); фактурите трябва да указват името на продукта (и услугата Удължена гаранция, отнасяща се до него), за които е отправено искането.
Ако клиентът иска неоправдано изпращане на продуктите в сервиз, eMAG си запазва правото да наложи такса за диагностика и/или транспорт.
Периодът, през който продуктът не функционира, удължава съответно срока на гаранцията. Този интервал се изчислява от момента, в който продуктът влиза в сервиза, докато клиентът получи продукта, функциониращ нормално, заедно с писмено уведомление (електронна поща/SMS) по отношение на решаването на претендираното отстраняване на неизправности.
eMAG може да прехвърли задълженията, произтичащи от предоставянето на тази услуга на трето лице, като правата на клиента по никакъв начин не са засегнати от тази потенциална ситуация.
Сервизът по Удължена гаранция се предоставя само на територията на България.
Удължената гаранция е услуга, която може да бъде закупена от eMAG.
Удължената гаранция е в съответствие с правата, предвидени в действащото законодателство по отношение на защитата на потребителите.

 

 

Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не

Подобни статии