Трябва да влезеш в акаунта си за да добавиш продукт в любими

влез в акаунт
Продуктът е добавен в количката
виж количката
Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Книги, Офис и Подаръци
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Авто & Направи си сам
Храни & Напитки

За услугата "Поправка на продукт"

eMAG  ›  Info Center  ›  Гаранция и Сервиз  ›  За услугата "Поправка на продукт"

Услугата “Поправка на продукт” се предлага безплатно от Данте Интернешънъл АД за продуктите, които се възползват от сертификат за гаранция от eMAG. Тази услуга предполага вземането на дефектния продукт в периода на гаранция и връщането му след поправка в сервизите на партньорите. Транспортните разходи в двете посоки, както и осигуряването на продукта по време на транспорт, се предлагат безплатно.

Стъпки за следване:

1.    Попълни цялата информация във “Формуляр поправка на продукт “, който може да намерите тук.

2.    Опаковай продукта подходящо за транспортиране, по възможност в оригиналната му опаковка. За продукти от категорията Бяла техника ще те посети наш партньор и представител на фирма PAN Service, на посочения адрес във Формуляра за поправка. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с теб на предоставения телефонен номер.
3.    Куриерът ще вземе дефектния продукт от посочения адрес до 48 часа от регистрирането на формуляра.
4.    Продуктът ще бъде поправен (в случай, че са спазени условията от гаранционната карта) и върнат чрез куриер.  Ще получаваш информационни имейли със статуса на продукта, който си изпратил за поправка.

ВНИМАНИЕ! Услугата Поправка на продукт се прилага само за продуктите, които се възползват от гаранция, издадена от eMAG.
Ако продуктът има гаранция от eMAG, молим да попълниш формуляра по-долу. В противен случай можеш да се свържеш с оторизираните сервизни центрове, посочени в сертификата за гаранция от производителя.
Услугата “Поправка на продукт” осигурява:
–    Вземането на дефектния продукт в срок до 2 работни дни след потвърждение на молбата;
–    Информационен имейл с потвърждение, че продукта е доставен в сервиз;
–    Информирането за състоянието на продукта по време на поправката;
–    Връщането на продукта след приключване на поправката.

 

Услугата “Поправка на продукт” НЕ осигурява:
–    Продуктите, за които не се прилага сертификат за гаранция от eMAG;
–    Транспортните разходи в случай на отказ от покупка;
–    Продуктите с изтекъл гаранционен срок;
–    Продуктите, които не отговарят на условията за осигуряване на гаранция.

 

В посочените по-горе случаи, след поправката на продукта, транспортните разходи в двете посоки ще бъдат фактурирани в твоя акаунт, с наложен платеж.

 

Също така, eMAG си запазва правото да не носи отговорност за:
–    Продължителността и състоянието на доставените от други куриерски фирми продукти, с изключение на тези, с които работи eMAG;
–    Увредени по време на транспорта продукти, следствие от неподходящото опаковане.

 

 

Важно: Услугата “Поправка на продукт” не важи за продукти, предлагани от Marketplace партньори на eMAG. Всеки партньор има собствена процедура за връщане и сервизиране на продукти, с която можете да се запознаете на страницата на съответния партньор в eMAG. Страницата може да бъде достигната чрез избиране на линка върху името на съответния партньор, предлагащ продукта.

Откри информацията, от която си имал нужда? Да Не

Подобни статии