Sapir Bulgaria

Обща информация

Компанията се грижи изключително за качеството на продуктите и насочва усилията си заедно с Европейски инженери от различни области към постигането на най-високо качество на крайния продукт, което да съответства с изискванията на най-високите стандарти в Европа. Тя наема Европейски инженери от различни области да управляват процеса по закупуване, и персонал за качествен контрол, който да гарантира най-високо качество на крайните продукти. “SAPIR” е водеща марка на глобалната сцена за домашни електроуреди и кухненски пособия. Марката е собственост на компанията Prime Eagle International LTD, която е частна фамилна компания, действаща над 20 години със седалище в Хонг-Конг и няколко представителни офиса в Китай. Компанията е развила възможностите, знанията и бизнес контактите си с широка гама производители в далечния изток и в Европа, за да има възможност да предоставя широк набор от стоки, както и да доставя на световния потребител качествени продукти на достъпни цени.

Фирма: Сапир България

Адрес: кв. Требич, ул. Доло - Стопански двор, София

ЕИК: 201010280

IBAN: BG92UNCR70001522301088

Банка: УниКредит Булбанк АД

Телефонен номер: 0889 420 545

И-мейл: k.pekova@sapirbg.com

Прочети повече

Специални оферти от вендора виж всички продукти

виж всички продукти

Продуктови категории

854 Продукта
Телефони, Таблети & Лаптопи
Джаджи & Smart технологии (1)
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Системи за домашно кино & Аудио Hi-Fi (2)
Електроника (8)
Дом, Градина & Petshop
Градински мебели (2)
Книги, Офис и Подаръци
Всичко за офиса (4)
Играчки & Детски артикули
Всички играчки за децата (6)
Спорт & свободно време
Къмпинг артикули (1)
Куфари & пътни чанти (7)
Авто & Направи си сам
Електрическо оборудване (1)
виж всички категории

Полезна информация

Продуктите, предлагани от Сапир България, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Сапир България ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

В случай , че не е попълнена гаранционната карта , за такава се счита покупния документ (касов бон или фактура), а срока на гаранция започва да тече от датата на съответния документ.

При повреда на продукт с гаранционна карта на Сапир България в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Сапир България. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Сапир България. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0889 420 545 или и-мейл 

k.pekova@sapirbg.com 

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: k.pekova@sapirbg.com или тел. 0889 420 545.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл k.pekova@sapirbg.com :

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Сапир България ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Сапир България по телефона, номерът за връзка е 0889 420 545.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624.

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Сапир България ЕООД

Адрес: Бул. Рожен 2 , Надежда , 1220

Тел.: 0889 420 545

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Сапир България ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Сапир България ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Сапир България ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Потребителите се уведомяват, че Сапир България ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на Сапир България ЕООД както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от Сапир България ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Продукти предлагани от Sapir Bulgaria са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • ● Стартиращо от 23/01/2017 ще се досатвят безплатно само поръчки със стойност по-голяма от 100 лв и съдържащи продукти от категория Микровълнови фурни .
    Таксата за доставка за тези поръчки със стойност по-ниска от 100 лв e 6 лв.
  • Стартиращо от 2017-01-23 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Ключове и комплекти ключове, e 6 лв.
  • ● Стартиращо от 23/01/2017 ще се досатвят безплатно само поръчки със стойност по-голяма от 200 лв и съдържащи продукти от категория Бормашини и винтоверти .
    Таксата за доставка за тези поръчки със стойност по-ниска от 200 лв e 5 лв.
  • Стартиращо от 2017-02-09 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Аудио системи, e 8 лв.
  • Стартиращо от 2017-12-06 поръчки с по-висока стойност от 50 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 5 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.