Audiowizz

Фирма АЛМАР КО за първи път стартира дейността си през 1997 год. Още от самото си създаване фирмата е изключителен представител на Steinberg Soft und Hardware GmbH на българския пазар. В момента представяме широка гама престижни и утвърдени марки като RME, Solid State Logic, Universal Audio, Focal, Rode Microphones, M-Audio и други. АЛМАР КО бързо се наложи като доставчик и много търсена консултантска фирма в области като осъвременяване, индивидуализиране и оптимизиране на вече създадени звукозаписни и мастериращи системи, компетентен консултант при разрешаване на проблеми, предизвикани от несъвместимост между различни продукти за звукозапис. Ние сме първата компания в България, специализирана в изграждането на компютърно базирани цифрови звукозаписни работни станции. Тъй като част от нашите служители са действащи и бивши музиканти, музикални продуценти, софтуерни програмисти и хардуерни инженери, това ни дава възможността да се ориентираме бързо в динамичното развитие на пазара и специфичните нужди на отделният клиент.

Фирма: Алмар Ко

Адрес: ул.Будапеща 22, София, София-град, 1000

ЕИК: 121429744

IBAN: BG14UNCR96601053262609

Банка: Уникредит Булбанк

Телефонен номер: 070010957

И-мейл: audiowizz@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

48 Продукта
Компютри & Периферия
PC компоненти (8)
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от Audiowizz са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2016-12-14 поръчки с по-висока стойност от 50 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 5 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Продуктите, предлагани от Алмар Ко, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Алмар Ко ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на Алмар Ко в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Алмар Ко. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Алмар Ко. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 070010957 или и-мейл audiowizz@emag.bg

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: audiowizz@emag.bg или тел. 070010957.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл audiowizz@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Алмар Ко ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Алмар Ко по телефона, номерът за връзка е 070010957.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624)

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Алмар Ко ООД

Адрес: ул.Княз Борис I 121 , София , 1000

Тел.: 070010957

Предпочитан куриер: Speedy

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай Алмар Ко ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Алмар Ко ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Алмар Ко ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Алмар Ко ООД е регистриран администратор на лични данни, с лиценз от КЗЛД № 24707 изд. на 19-06-2013. Всички данни на клиента се обработват в съотвествие с изискванията на ЗЗЛД и се ползват единствено за целите на обработка и изпълнение на поръчката.