Оценка от клиенти:

Предлаган от : Ozone

Описание

„Определено най-добрата му книга — но от друга страна, останалите му книги не са кой знае каква конкуренция." Плужек Повърхностнов „Оптимистите виждат чашата наполовина пълна. Песимистите виждат същата чаша наполовина празна. Големият Ал чувства, че тази чаша може би просто е прекалено голяма." А. Айнщайн „Прочитането на тази книга няма да ви направи супер спонсори, МЛМ-експерти или по-привлекателни за противоположния пол. Но пък можете да -я подарите на тези, които вече са такива." Издателят „Тайната на успеха в МЛМ е честността. Научи се да се правиш на честен и няма да имаш проблеми." Плужек Повьрхностнов „Най-ценната книга на XX век." Т. Ш., Хюстън, Тексас „Историйките за дърваря са весели, но за съжаление - и верни." С. Е., Тексаски дървар „Какво имаме, когато на срещите за представяне на вашата бизнес-възможност хората са потънали до гуша в раздувки? — Недостатъчно раздувки."

Съвместими продукти

Спецификации

Характеристики

Година на издаване 2000
Автор Том Шрайтер
Размери 0x0
Издателство Анхира
Жанр Маркетинг, реклама и PR
Език български
Брой страници 120
Подкатегория Икономика
Тип меки корици
ISBN 954-9882-10-1
Категория Маркетинг, реклама и PR

Производител:Анхира

eMAG.bg полага постоянни усилия да съхрани точната информация от тази страница. Рядко има съдържание с неточности – снимката е с информативен характер и може да съдържа аксесоари, които не са включени в стандартния пакет; някои от спецификациите или цените могат да бъдат променени от производителя без предизвестие или могат да съдържат експлоатационни грешки. Всички промоции, предлагани в сайта, се предлагат до изчерпване на количествата.

Купи със

Ревюта

Бъди първият написал ревю

Избери звезда за да оцениш продукта

Въпроси и отговори от клиенти

Имаш въпроси?

Задай въпрос и може да получиш отговор.