BROS BG

Обща информация

Северина предлага широка гама продукти от категория MDA & SDA & ELE: Video, TV, Other Electronics

Експресна доставка за София и страната, гарантирано качество и произход на стоките, консултации и обслужване от квалифициран персонал. Фирмата предлага GSM апарати и техника за дома на място - налични в шоу-рума, както и Интернет търговия на най-добрите цени.

Фирма: Северина

Адрес: ул. Търговска 29, Yambol, Jambol,

ЕИК: 838177646

IBAN: BG08SOMB91308424151744

Банка: Municipal Bank AD, Sofia

Телефонен номер: 0889886009

И-мейл: severina@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

104 Продукта
Телефони, Таблети & Лаптопи
Лаптопи и аксесоари (1)
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Телевизори & аксесоари (7)
Фотоапарати (8)
Видеокамери & Аксесоари (5)
Големи електроуреди
Перални и сушилни за дрехи (7)
Съдомиялни машини (2)
Уреди за вграждане (2)
Готварски печки и микровълнови (7)
Бойлери, Климатици & Уреди за отопление (14)
Спорт & свободно време
Велосипеди, екипировка и аксесоари (3)
Авто & Направи си сам
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от BROS BG са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2018-04-11 поръчки с по-висока стойност от 100 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 100 лв е 4.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от Северина, за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Северина ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на Северина в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Северина. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Северина. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0889886009 или и-мейл severina@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: severina@emag.bg или тел. 0889886009.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл severina@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Северина ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Северина по телефона, номерът за връзка е 0889886009.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Северина ЕООД

Адрес: ,

Тел.: 0889886009

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай Северина ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Северина ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Северина ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че Северина ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на Северина ЕООД както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от Северина ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.