REMY DELUXE

Обща информация

Фирмата е вносител на няколко марки, занимава се с търговия на продукти за красота, фото епилатори, масажори, таблети, стоки за децата, електроуреди за дома, стоки за дома, часовници, авто части и аксесоари, роботизирани прахосмукачки и други. Всички продукти са налични, с 2 год гаранция.

Фирма: РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД

Адрес: ул. Панайот Волов 15, Войводиново, Пловдив

ЕИК: 205188693

IBAN: BG31UBBS80021071240540

Банка: United Bulgarian Bank AD

Телефонен номер: 0883221181

И-мейл: remydeluxeltd@emag.bg

Прочети повече

Специални оферти от вендора виж всички продукти

виж всички продукти

Продуктови категории

363 Продукта
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Телевизори & аксесоари (1)
Електроника (1)
Оптика и астрономия (1)
Големи електроуреди
Готварски печки и микровълнови (3)
Мода
Дамски обувки (3)
Дамски дрехи (6)
Мъжки обувки (2)
Книги, Офис и Подаръци
Играчки & Детски артикули
Дрехи и обувки (2)
Спорт & свободно време
Фитнес и хранителни добавки (5)
Авто & Направи си сам
Автомобилна електроника (27)
Градинска техника (1)
Осветление & Електроматериали (4)
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от REMY DELUXE са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2019-07-29 поръчки с по-висока стойност от 30 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 30 лв е 2.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

 

Продуктите, предлагани от РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя. Гаранцията за връщане на продуктите е валидна само за физически лица( потребители според закона).В описанието към всеки продукт е отбелязано срока на гаранцията.

Гаранцията се ползва с документа за плащането на артикула( разписка за пощенски паричен превод), издаден от куриера в момента на предаване/приемане на пратката.

При повреда на продукт на РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД в рамките на гаранционния срок, потребителя се свързва по електронен път на емейла на фирмата за рекламации: inforemydeluxe@gmail.com  като прилага, документ за плащане на сумата(разписка за пощенски паричен превод), като и пълно описание на проблема, след което Търговеца одобрява рекламацията и изпраща на Потребителя адрес на който да изпрати продукта за ремонт или тест ( Пловдив, до офис СПИДИ- Пловдив-‘’Гроздов пазар’’, за фирма  РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД, тел 0883221181). Пратката трябва задължително да бъде изпратена от офис на СПИДИ! Не се приемат пратки изпратени за сметка на РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД чрез повикване на куриер от домашен адрес. Ако Потребителя желае да използва повикване на куриер на адрес- то Потребителя заплаща куриерските разходи.  След отстраняване на повредата, продуктът се връща на клиента за сметка на РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД ( само в случаите на основателна рекламация). Връщането се осъществява посредством куриер-СПИДИ до посочен от клиента офис. При неоснователни рекламации Потребителя заплаща всички куриерски разходи свързани с рекламацията.

 

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0883221181 или и-мейл  inforemydeluxe@gmail.com

При подаване на рекламация ПОТРЕБИТЕЛЯТ задължително прилага и документите, на които се основава претенцията: документа за плащането ( документ за пощенски паричен превод) имащ сила на касов бон. Документа за плащане се издава от куриера на ПОТРЕБИТЕЛЯ в момента на плащането на стоката. Задължение на ПОТРЕБИТЕЛЯ  е да си изиска този документ и да го съхранява.

 

 

 Юридически лица не ползват гаранция за стоките продавани в Емаг. Гаранция е валидна само за ПОТРЕБИТЕЛИ ( физически лица).

Гаранционната политика на фирмата е: при проблем артикула се връща до търговеца и след удостоверяване на дефекта или се поправя в 30 дневен срок или се заменя с нов арикул,като в този случай Дефектния продукт се връща от Търговеца на производителя. За целта при всякакви гаранционни проблеми и рекламации с продукти Потребителя е длъжен да пази оригиналната кутия на продукта и върне същия до Търговеца в оригиналната си кутия с всички аксесоари и опаковки. При неспазване на това условие Търговеца има право да откаже гаранционно обслужване за продукта.

 

Преминаване на риска

 

В случай, че е уговорено ДОСТАВЧИКЪТ да изпрати стоките на ПОТРЕБИТЕЛЯ, рискът от загуба или повреда на стоките и документите преминава върху ПОТРЕБИТЕЛЯ в момента, в който ПОТРЕБИТЕЛЯТ или посочено от него трето лице, различно от превозвача, приеме стоките.

 

 В случай на загуба или повреда ПОТРЕБИТЕЛЯТ по закон може и следва да претендира за обезщетение или неустойка към превозвача.

Предявяване на рекламации за получен наранен , спукан или счупен продукт , липсващи стоки или аксесоари от поръчката или документи, съпътстващи същата или повредена или нарушена опаковка се подават в момента на получаване( предаване) на пратката пред куриера. Несъответствието се описва от куриера в товарителницата или в протокол. Задължение и право на потребителя е да си прегледа пратката преди да я заплати, да се увери, че всички документи, фактури и  части на поръчката съществуват в пратката, както и , че получава от куриера документ за плащане(разписка за пощенски паричен превод) . Ако има липсващи такива- потребителя трябва незабавно да сигнализира на ТЪРГОВЕЦА или Куриера който да удостовери липсите в пратката. С приемането и заплащането на пратката  ПОТРЕБИТЕЛЯ се съгласява, че приема пратката си и всички артикули в нея в изряден вид, в неповредена опаковка, без липсващи продукти, аксесоари,  или документи свързани с нея.

Всички часовници които се предлагат от фирма РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД  са с 2 год гаранция. Всички часовници не са 100% ВОДОУСТОЙЧИВИ, а само до 3 бара( леко навлажняване) водоустойчивост и следва Потребителя да избягва всякакъв допир до вода с часовника. Влизане на вода в часовника не се приема за дефект а за неправилно използване на артикула. Гаранцията не покрива проблеми вследствие на пропускване на вода, намокряне, навлажняване и др, подобни. Ако се установи влизане на вода в часовника Търговеца има право да откаже гаранционно обслужване поради ‘’неправилно използване’’.

ДУБЛИКАТИ НА ФАКТУРИ НЕ СЕ ИЗДАВАТ !

Политика за връщане

 

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, първо задължително заявете искане за връщане през профила си. След това свържете се с търговеца на имейл:  inforemydeluxe@gmail.com   . За предпочитане е контакта с търговеца да се осъществи по електронен път с оглед на по-лесна комуникация, размяна на документи, удостоверяване на документи и т.н.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

  1. Попълнете искане за връщане през профила си в Емаг платформата. След това Изпратете следните данни на имейл   inforemydeluxe@gmail.com

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Сканирани  документи удостоверяващи покупка и плащане (фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

  1. След това Търговеца ще одобри искането ви за връщане през платформата на Емаг по електронен път за което ще получите известие на електронната си поща..
  2. След одобряване на искането ви за връщане от Търговеца, незабавно изпратете продукта на адрес:

Пловдив, до офис Еконт ''ВИП''

за РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД

тел: 0883 221181

Предпочитан куриер:ЕКОНТ

 

 

Пратката трябва да съдържа оригинал на фактура или оригинал на документ за плащане на сумата по фактурата, трябва да е  изпратена от името на документа за плащане и да съдържа банкова сметка по която да се възстанови сумата.

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

 

Полезна информация:

 

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Законовия срок за връщане на продуктите е валиден само за физически лица( потребители според закона)

Законовия срок за връщане на продуктите е валиден само за физически лица. Юридически лица нямат право на връщане след заплащане на продукта.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, спуквания, счупване по артикулите, липсващи документи -  рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера в момента на предаване на пратката. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна и се приема, че със заплащането на стоката вие се съгласявате, че приемате пратката в изряден вид, без забележки, без липсващи части или документи.

Продукти свързани с личната хигиена като: фото епилатори, масажори, колани за отслабване, уреди за избелване на зъби, клинове за отслабване, естествени коси за удължаване и всички в описанието на които е записано, че са свързани с лична хигиена не подлежат на връщане след тяхното заплащане и разопаковане . Тези продукти се изпращат до клиента запечатани с печат на Търговеца РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД. Нарушаването на печата или неговото премахване се счита за разопаковане и продуктите не могат да бъдат върнати в този случай.

На основание чл.55,ал.4 от ЗЗП в следните случаи Търговецът възстановява на Ползвателя намалена стойност на закупена стока. ТЪРГОВЕЦЪТ  отбива от заплатената сума 20%  и възстановява на ПОЛЗВАТЕЛЯ остатъчната стойност, включително разходите по доставка, когато стоката е върната в лош търговски вид( нарушена или липсваща опаковка, видими следи от използване и др.). В случай, че се установят липсващи аксесоари или части , то те се заплащат допълнително от потребителя след информация от търговеца към потребителя . Търговеца отбива 20% от стойността на артикула и когато той е използван от Ползвателя. Търговеца си запазва правото да откаже ИЗЦЯЛО възстановяване на сума ако сметне, че състоянието не продукта е незадоволително.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД, както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от РЕМИ ДЕЛУКС ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.