Nine

РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ ЕООД е един от (водещите търговци) в България в продажбата на: детски, дамски и мъжки обувки, както и голям избор аксесоари за обувки. Екипа на РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ ЕООД се стреми да предлага най-широката гама от обувки – ежедневни, официални, за свободното време

Ето защо РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ ЕООД предлага не само актуални модели и отлично качество, но и бързи срокове на доставка и експертна сервизна помощ.

РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ ЕООД търси дългосрочни взаимоотношения с клиентите и ще поддържа тези взаимоотношения с отлични цени, гъвкавост и услуги.

 

Фирмена информация

Име: РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ ЕООД

Булстат: BG203790854

Адрес: ГР.СОФИЯ УЛ.НИШАВА 131

МОЛ: ДАРИНА СТЕФАНОВА КАЛЧЕВА

Тел. за връзка: +359896736244

E-mail: rivalstar@emag.bg

Прочети повече

Полезна информация

Продукти предлагани от Rival са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2020-04-03 поръчки с по-висока стойност от 70 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 70 лв е 6 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Всичко, което трябва да направите, е да попълните нашия онлайн Формуляр за връщане на продукт.

   В случай на фабричен дефект, грешно изпратен размер или друга причина по вина на търговеца, която е установена след получаването на продукта, клиент го връща или заменя за сметка на търговеца. След постъпила заявка за връщане или замяна на продукт се изпраща куриер до адрес на клиент.

   При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват. След постъпила заявка за връщане или замяна на продукт се изпраща куриер до адрес на клиент.

Суми по върнати поръчки се възстановяват по Банков път или с наложен платеж.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

Ще приемаме връщане и замяна на продукти, само ако са неизползвани, в оригиналните си опаковки и с прикрепени всички етикети към тях. По хигиенични причини не можем да приемем връщане на продукт, който е бил носен или е бил в директен контакт с кожа.

   Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

 

Всички продукти, предлагани от РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
•гаранционен срок на закупената стока

При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ) стоката се изпраща (или занася) до офиса на РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ за сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ Връщането и изпращането е с куриерска фирма.

 За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

 Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

Потребителите се уведомяват, че РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ, както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани РАЙВЪЛ ШУУС БЪЛГАРИЯ по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.