Giga Dreams

Обща информация

ГИГА ДРИЙМС е един от (водещите търговци) в България в продажбата на: Електроника, стоки за дома, автоаксесоари, мода, козметика,спортни стоки, детски стоки и др. с високо качество

Ето защо Shopche.com предлага на вас , бързи срокове на доставка и експертна сервизна помощ.

Giga Dreams EOOD търси дългосрочни взаимоотношения с клиентите и ще поддържа тези взаимоотношения с отлични цени, гъвкавост и услуги.

Фирма: ГИГА ДРИЙМС ЕООД

Адрес: ул. Живко Николов No 33, гр. София

ЕИК: 204613180

IBAN: BG93FINV91501017026962

Банка: First Investment Bank AD

Телефонен номер: 0897030200

И-мейл: gigadreams@emag.bg

Прочети повече

Специални оферти от вендора виж всички продукти

виж всички продукти

Продуктови категории

2319 Продукта
Големи електроуреди
Бойлери, Климатици & Уреди за отопление (10)
Мода
Часовници (1)
Дамски чанти и аксесоари (2)
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Мебели & Матраци (5)
Домашен текстил и килими (1)
Спорт & свободно време
Фитнес и хранителни добавки (3)
Велосипеди, екипировка и аксесоари (7)
Куфари & пътни чанти (1)
Авто & Направи си сам
Автомобилни крушки и акумулатори (41)
Електрически превозни средства (12)
виж всички категории

Полезна информация

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от ГИГА ДРИЙМС, за които е приложимо, ползват гаранция от месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от ГИГА ДРИЙМС other или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на ГИГА ДРИЙМС в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на ГИГА ДРИЙМС. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на ГИГА ДРИЙМС. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0897030200 или и-мейл gigadreams@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: gigadreams@emag.bg или тел. 0897030200.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1. Попълнете формата за връщане във системата на eMAG.
2. След като получите номер за връщане от системата на eMAG е необходимо да върнете пратката, която желаете по същата товарителница, с  която сте я получили. При  предаване на пратката е необходимо да предадете товарителницата, с която сте получили пратката на служител от Еконт.  Моля да го уведомите,че връщате пратка по товарителницата, с която сте получили, описание на пратката: Код  на връщане (рекламация)/ За замяна, или Код  на връщане (рекламация)/ За връщане, според Вашето желание. При връшане на закупената стока е необходимо в пратката да поставите документа за Пощенски Паричен Превод, който е издаден от куриерската фирма Еконт при получаване на пратката!

3.След като изпратите пратката обратно според инструкциите в т.2, изпратете следните данни на имейл gigadreams@emag.bg:

- Номер на поръчка
- Номер на връщане

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

-Какво е Вашето желание пример: Замяна на продукта  с друг предлаган от ГИГА ДРИЙМС / връщане на продута за гаранция/ връщане на продукта за възстановяване на сума.

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане


3.След изпращането на данните, представител на ГИГА ДРИЙМС ще се свърже с Вас, ако е необходимо.
4.Ако желаете да се свържете с представител на ГИГА ДРИЙМС по телефона, номерът за връзка е 0897030200.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

5.След потвърждение от търговеца по телефон , изпратете продукта според инструкциите в точка 2.  Получател: ГИГА ДРИЙМС ЕООД

Адрес: Офис на Еконт Редута

Тел.: 0897030200

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай ГИГА ДРИЙМС ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни (По банков път), считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ГИГА ДРИЙМС стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ГИГА ДРИЙМС

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че ГИГА ДРИЙМС other не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на ГИГА ДРИЙМС other както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от ГИГА ДРИЙМС other по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.

Продукти предлагани от Giga Dreams са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2019-02-13 поръчки с по-висока стойност от 100 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 100 лв е 5.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.