Styler

“Нов Стил“ ООД е един от водещите производители на мъжки облекла в България. 

Мъжката линия облекла на марката е под бранда Styler.

“Нов Стил“ ООД предлага артикули с най-високо качество, както спортни, така и елегантни облекла.

“Нов Стил“ ООД доставя артикулите си в бързи срокове, защото доставката се извършва директно от фабриката на фирмата.

 

Фирмена информация

Име: “Нов Стил“ ООД

Булстат: 115752718

Адрес: Пловдив, бул.“Цар Симеон“ №58

МОЛ: Свилен Каневски

Телефон:0885 03 15 54

E-mail: styler@emag.bg

Банкова сметка: BG18PRCB92301000469031

Прочети повече

Полезна информация

Продукти предлагани от Styler са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2018-12-01 поръчки с по-висока стойност от 40 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 40 лв е 4.74 лв.
  • ● За периода 25/03/2019 - 25/03/2020, всички поръчки със стойност по-голяма от 40 лв e 4.99 ще се доставят безплатно.
    Таксата за доставка за поръчки със стойност по-ниска от 40 лв e 4.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Потребителят може да върне продукт закупен от STYLER по следните 2 начина:

  1. Да изпрати следните данни на имейл  styler@emag.bg.: 1. Номер на поръчка, 2. Имена на клиент 3. Телефон за връзка 4. Номер на касова бележка. При желание, клиентът може да посочи причина за връщане. След което представител на STYLER ще се свърже с него.

  2. Да се свърже с нас на телефон: 0885031554 , след което да изпрати продукта на адрес за връщане:

За „Нов Стил“ ООД

Адрес: град Пловдив, бул. „Цар Симеон“ 58

Тел: 0885031554

Предпочитан куриер: D&D

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай STYLER ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от STYLER стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на STYLER

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Всички продукти, предлагани от “Нов Стил“ ООД разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.

При повреда в рамките на гаранционния срок  стоката се изпраща (или занася) до офиса на “Нов Стил“ООДза сметка на клиента. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на .“Нов Стил“ ООД. Връщането и изпращането е с куриерска фирма.

 За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

 Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

Ако имате удостоверение за работа с лични данни:  Съгласно Удостоверение № .., издадено на ... от Комисия за Защита на личните данни, ... е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри“ с идентификационен № .. Личните данни, получени за обработка от потребителите на ... се съхраняват на сървъри, които се намират в Data center в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел и са станали достояние на .... както и на поправка на тези Лични данни. Потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от ... по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги и при необходимост от помощ от служител на ....

Ако не сте оператор на лични данни:Потребителите се уведомяват, че “Нов Стил“ООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на “Нов Стил“ООД, както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани “Нов Стил“ООД. по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.