Robusta

Обща информация

Робуста ООД е създадена през 1990 г. в гр. Пловдив, с предмет на дейност
- доставка, продажба, монтаж и сервизно обслужване на професионално оборудване за бар и ресторант. 

В към настоящия момент гамата на Робуста наддхвърля над 10 000 артикула за професионални кухни, барове, и всякакъв тип заведения за хранене и малки производства на храни.

Фирма: Робуста ООД

Адрес: Пловдив, Пловдив бул. ВАСИЛ АПРИЛОВ No 27

ЕИК: 115147155

IBAN: BG19UNCR75271054644817

Банка: UniCredit Bulbank AD

Телефонен номер: 0892226233

И-мейл: robusta@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

110 Продукта (виж всички)
Големи електроуреди
Хладилна техника (1)
Авто & Направи си сам
Санитария (1)
Храни & Напитки
Храни и Напитки (27)
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от Robusta са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2019-10-09 Стойността на таксата за доставка е 10 лв.
  • За периода 2019-10-10 - 2020-10-10 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Тави за печене, e 8 лв.
  • За периода 2019-10-10 - 2020-10-10 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Гастронорми, e 8 лв.
  • За периода 2019-11-11 - 2020-12-01 , таксата за доставка за поръчки и съдържащи продукти от категория Био и натурални продукти, e 8.5 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от РОБУСТА, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от РОБУСТА OOD или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на РОБУСТА в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на РОБУСТА. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на РОБУСТА. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0892226233 или и-мейл robusta@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: robusta@emag.bg или тел. 0892226233.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл robusta@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на РОБУСТА ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на РОБУСТА по телефона, номерът за връзка е 0892226233.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: РОБУСТА 

Адрес: Основен склад – Пловдив – Южен околовръстен път: Координати 42˚03’51.6”N  24˚44’19.6”E

Тел.: 0892226233

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай РОБУСТА ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от РОБУСТА ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на РОБУСТА ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че РОБУСТА ОДД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на РОБУСТА ОДД  както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от РОБУСТА ОДД  по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.