Preventa

Обща информация

Превента ООД е смесена българо-френска фирма. Дружеството присъства убедително на пазара на стоки, които осигуряват надеждна защита на работещите - лични предпазни средства и защитно облекло. Поддържа повече от 1000 артикула постоянно на склад. Продуктите са сертифицирани и притежават всички необходими документи, доказващи качеството. Предлагаме пълната гама лични предпазни средства с доказани експлоатационни и защитни свойства. Нашите марки са познати в много предприятия и организации - очила Lux Optical, дихателни маски Sup Air, каски, антифони Earline, ръкавици Protechnique и EP, височинна защита TopLock, продукти за еднократна употреба TD Professional, защитни облекла Coverguard, ботуши Dunlop, обувки Coverguard. Доброто обслужването на Клиентите е важно. Ето защо екипа на Превента е от квалифицирани специалисти от които винаги може да получите професионални и компетентни отговори на вашите въпроси, да ви дадем полезни съвети. Ние поддържаме стоки на склад и и можем да задоволим Вашите нужди. Внедрена е система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008, интегрирана с ISO 14001 и OHSAS 18001.

Фирма: Превента

Адрес: ул. Лакатнишки скали 1, Своге, София, 726

ЕИК: 122014377

IBAN: BG88UNCR96601041280904

Банка: УниКредит Банк

Телефонен номер: 029731146

И-мейл: preventa@emag.bg

Прочети повече

Полезна информация

Продукти предлагани от Preventa са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2016-07-28 поръчки с по-висока стойност от 50 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 4.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от Превента, за които е приложимо, ползват гаранция от 1 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Превента ООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на Превента в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на Превента. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на Превента. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 029731146 или и-мейл preventa@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: preventa@emag.bg или тел. 029731146.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 15 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл preventa@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Превента ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Превента по телефона, номерът за връзка е 029731146.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 02 492 7200.

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Превента ООД

Адрес: София, ж.к. Дружба, ул. Неделчо Бончев 18

Тел.: 029731146

Предпочитан куриер: Лео Експрес

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай Превента ООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от Превента ООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Превента ООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Превента ООД е регистриран администратор на лични данни, с лиценз от КЗЛД № 133304 изд. на 08-02-2010. Всички данни на клиента се обработват в съотвествие с изискванията на ЗЗЛД и се ползват единствено за целите на обработка и изпълнение на поръчката.