Technika

Контраст 94 ЕООД повече от 25 г. е един от водещите търговци в България в продажбата на електродомакински уреди - уреди за вграждане, климатици, перални, бойлери, готварски печки, телевизори, уреди за здраве и красота, малки кухненски уреди, велосипеди и др.

Контраст 94 ЕООД се стреми да предлага широка гама от качествени продукти на изгодни цени, при 100% удовлетвореност на клиента! Контраст 94 ЕООД се ползва с висок кредитен рейтинг и доверие сред партньорите си в страната и чужбина, както и пред финансовите и кредитните институции.Контраст 94 ЕООД търси дългосрочни взаимоотношения с клиентите и ще поддържа тези взаимоотношения с отлични цени, гъвкавост и услуги.

Фирмена информация

Име: Контраст 94 ЕООД

Булстат: BG128545324

Адрес: гр. Ямбол, бул. Граф Игнатиев № 67, сграда „Technika.bg

МОЛ: Костадин Колев

Тел. за връзка: 0887725960

E-mail: technika@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

756 Продукта
Телефони, Таблети & Лаптопи
Джаджи & Smart технологии (1)
Компютри & Периферия
Периферия (3)
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Телевизори & аксесоари (1)
Системи за домашно кино & Аудио Hi-Fi (1)
Играчки & Детски артикули
виж всички категории

Полезна информация

Всички продукти, предлагани от Technika разполагат с гаранция съгласно действащото законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от Контраст 94 ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:
•адрес и телефон на оторизираните сервизи
•гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители 
•гаранционен срок на закупената стока

При повреда в рамките на гаранционния срок (за стоки с гаранционна карта на Контраст 94 ЕООД) стоката се изпраща до Контраст 94 ЕООД за сметка на Контраст 94 ЕООД. След отстраняване на повредата - се връща на клиента за сметка на Контраст 94 ЕООД. Връщането и изпращането е с куриерска фирма или транспорт на Контраст 94 ЕООД.

За всички останали продукти важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

 

Всички представени в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. 

Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП 

 

На телефон 0888 90 59 59 можете да получите цялата информация по чл. 4 от ЗЗП, относима към всяка стока/услуга представена на сайта и/или продавана в онлайн магазина. 

 

Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 от ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите

 

При възникване на спор, свързан с онлайн продажба, можете да ползвате и сайта ОРС .

Казаното в настоящия раздел се отнася за потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: technika@emag.bg или тел. 0887725960

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 15 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл technika@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на Контраст 94 ЕООД ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на Контраст 94 ЕООД по телефона, номерът за връзка е 0887725960.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624)..

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: Контраст 94 ЕООД ЕООД

Адрес: гр. Ямбол, ул. Граф Игнатиев 67

Тел.: 0887725960

Предпочитан куриер: СПИДИ

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

 

Полезна информация:

  1. На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи (с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП) в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно – считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приеме последната стока.
    За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите с недвусмислено заявление. Можете да попълните и подадете по електронен път приложениястандартен формуляр за отказили по всеки друг начин. Ако се откажете от настоящия договор, ние ще възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор.  
    Ще отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките. Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките. 

 

  1. Правото на отказ на потребителя от договора не се прилага за:
    - доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
    - доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
    - доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. Такива могат да бъдат: преси и маши, сешоари, уреди за маникюр и педикюр, машинки за подстригване, тримери, самобръсначки, епилатори, инхалатори, електрически четки за зъби, уреди против паразити, електростимулатори, отслабващи клинове и подобни.
    - доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени.

 

3. Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Потребителят не носи отговорност за намалената стойност на стоките, когато търговецът не го е уведомил за правото му на отказ по чл. 47, ал. 1, т. 8. от ЗЗП.
Ако потребител упражни правото си на отказ, след като е използвал стоките до степен, която превишава необходимото за установяване естеството, характеристиките и доброто им функционирането, той не губи правото си на отказ от договора, но отговоря за евентуално намалената стойност на стоките!
С цел да установи естеството, характеристиките и доброто функционирането на стоките потребителят следва да борави със стоките и да ги изпробва така, както това би му било разрешено в магазин. Например потребителят следва само да пробва дадена дреха, но не и да я носи. Следователно, по време на срока, в който може да се откаже от договора, потребителят следва да борави със стоките и да ги изпробва, като полага необходимата грижа. Можете да изпробвате стоката, но не и да я ползвате. Ако си купите прахосмукачка, можете да я включите в електрическата мрежа, за да направите проверка, но не можете да чистите с нея. Стоката

не трябва да бъде употребявана през тези 14 дни, защото връщането означава, че ние трябва да можем да я продадем на друг.
Потребителят трябва да представи на Онлайн магазина стоката в оригиналната ѝ опаковка, в запазен търговски вид, всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности и документи, вкл. документите за покупката.

 

  1. В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Онлайн магазина не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на Онлайн магазина за решението си да се откаже от договора. До предаването на стоката на Онлайн магазина рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.
    Потребител означава физическо лице, ползвател по смисъла на Закона за защита на потребителите.

 

Съгласно Удостоверение № 104570, издадено на 15.08.2012 г. от Комисия за Защита на личните данни, Контраст 94 ЕООД е администратор на лични данни, вписан в „Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 104570. Личните данни, получени за обработка от потребителите на Контраст 94 ЕООД се съхраняват на сървъри, които се намират в Data center в защитена среда. Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел и са станали достояние на Контраст 94 ЕООД както и на поправка на тези Лични данни. Потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни да бъдат обработвани от Контраст 94 ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги.

Продукти предлагани от Technika са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2017-03-01 ще се изпратят с безплатно.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.