Nickels

Създадена през 1998 година NICKELS се е утвърдила на българския пазар като най-динамичната марка с уникален характер на своите продукти и с уникален характер на качество и стил. Дългогодишният ни опит в продажбата на обувки, чанти, колани и малки кожени изделия е допринесъл за позиционирането на NICKELS като един от най-големите лидери на пазара. Основно предимство на NICKELS е сътрудничеството ни с едни от най-големите италиански модни къщи, следейки съвременните модни тенденции. Продуктите на NICKELS са произведени от най-висококачествени и иновативни материали, за да задоволим и най-взискателния клиент с качество и стил.

Фирма: НИКЕЛС ЕООД

Адрес: ул. СВ.КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ No 4, Благоевград, 2850

ЕИК: 101624740

IBAN: BG63PIRB80331720012702

Банка: Банка Пиреос

Телефонен номер: 0894660806

И-мейл: nickels@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

98 Продукта (виж всички)
Спорт & свободно време
Куфари & пътни чанти (9)
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от Nickels са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2017-11-10 Стойността на таксата за доставка е 4.99 лв.

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от НИКЕЛС, за които е приложимо, ползват гаранция от 1 месец, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от НИКЕЛС ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на НИКЕЛС в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на НИКЕЛС. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на НИКЕЛС. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. 0894660806 или и-мейл nickels@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: nickels@emag.bg или тел. 0894660806.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 15 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл nickels@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на НИКЕЛС ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на НИКЕЛС по телефона, номерът за връзка е 0894660806.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 02 492 7200.

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: НИКЕЛС ЕООД

Адрес: София, ул.Войводина могила 48

Тел.: 0894660806

Предпочитан куриер: Европът

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай НИКЕЛС ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от НИКЕЛС ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на НИКЕЛС ЕООД.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че НИКЕЛС ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на НИКЕЛС ЕООД както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от НИКЕЛС ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.