Power Locus

Обща информация

Ние сме млад екип, посветен на разработването на продукти, които отговарят на нуждите на клиентите и подобряват ежедневието им! Нашите електронни устройства и аксесоарни продукти, са специално проектирани от инженери и чрез предлагането им на достъпни цени, ние се стремим да задоволим нашите клиенти.

Фирма: ГЛ Груп 2015 ЕООД

Адрес: 2770 Гр. Банско, ул. Стефан Стамболов № 14

ЕИК: 203648794

IBAN: BG53RZBB91551008698820

Банка: Raiffeisenbank (Bulgaria) EAD

Телефонен номер: +359885 90 94 83

И-мейл: powerlocus@emag.bg

Прочети повече

Продуктови категории

47 Продукта (виж всички)
ТВ, Аудио, Фото & Gaming
Дом, Градина & Petshop
Градински мебели (1)
виж всички категории

Полезна информация

Продукти предлагани от Power Locus са изпратени чрез бърза доставка от куриер.
Всички продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка на прозиводителя.

  • Стартиращо от 2018-01-30 поръчки с по-висока стойност от 50 лв ще се изпратят с безплатно.
    таксата за доставка за поръчки на стойност под 50 лв е 3.9 лв.
  • За периода 2019-04-11 - 2020-03-05 Стартиращо от 2019-04-11 всички поръчки ще се доставят безплатно лв

Общата стойност ще бъде изобразена в кощницата преди да завършите поръчката.

Гаранционни условия

Продуктите, предлагани от ГЛ Груп 2015 ЕООД, за които е приложимо, ползват гаранция от 24 месеца, съгласно българското законодателство и търговската политика на производителя.

Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с гаранционна карта, издадена от ГЛ Груп 2015 ЕООД или оригинална гаранционна карта на производителя, в която са упоменати:

  • адрес и телефон на оторизираните сервизи
  • гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
  • гаранционен срок на закупената стока

При повреда на продукт с гаранционна карта на ГЛ Груп 2015 ЕООД в рамките на гаранционния срок, продуктът се изпраща (или занася) до офиса на ГЛ Груп 2015 ЕООД. След отстраняване на повредата продуктът се връща на клиента за сметка на ГЛ Груп 2015 ЕООД. Връщането се осъществява посредством куриер.

За продукти с гаранционна карта от производителя са валидни гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове се приемат единствено продукти с оригинални гаранционни карти, с които е получен продуктът. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежен документ, за да бъде призната гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

За допълнителна информация можете да се свържете с търговеца на тел. +359 885 909 480 или и-мейл powerlocus@emag.bg

Политика за връщане

Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: powerlocus@emag.bg или тел. +359 885 909 480.

Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на 14 дни, моля, следвайте стъпките по-долу.

1.Изпратете следните данни на имейл powerlocus@emag.bg:

- Номер на поръчка

- Дата на получаване на продукта

- Имена на клиент

- Телефон за връзка

- Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)

- При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане

2. След изпращането на данните, представител на ГЛ Груп 2015 ЕООД ще се свърже с Вас.

3. Ако желаете да се свържете с представител на ГЛ Груп 2015 ЕООД по телефона, номерът за връзка е 0885909483.

Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл info@emag.bg или се свържете с нас на тел. 07001 3624 или *EMAG (*3624).

4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:

Получател: ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД

гр.Разлог

ул."Христо Ботев" 2

или ул."Бяла река" 4Б - офис на фирма Еконт

Лице за контакт: Десислава Ботева - 0885 909 483

Предпочитан куриер:

Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.

Полезна информация:

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от eMAG.bg този срок се удължава на 14 дни. В този случай ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

Защита на личните данни

Потребителите се уведомяват, че ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД не е администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД). Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е предоставил и са станали известни на ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД както и на поправка на тези лични данни. Създавайки поръчка в сайта emag.bg за този продукт потребителите изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от ГЛ Груп 2015 ЕООД ЕООД по електронен път при доставка на поръчани стоки и при необходимост от помощ от служител на фирмата.