Телефони, Таблети & Лаптопи
Компютри & Периферия
ТВ, Аудио & Фото
Gaming
Големи електроуреди
Малки електроуреди
Мода
Здраве и красота
Дом, Градина & Petshop
Играчки & Детски артикули
Спорт & свободно време
Авто & Направи си сам
Книги, Офис & Храни
eMag Black Friday 2019

Интересни факти за eMAG Black Friday

  • Black Friday в eMAG се състои през ноември всяка година, предоставяйки селекция от оферти и намаления, подготвени специално за този ден, познат като Черен петък.

  • Продуктите, които можете да откриете сред Black Friday офертите, са: телевизори, телефони, лаптопи, модни и спортни артикули, електроуреди, продукти за дома и градината, уреди за лична грижа за възрастни и деца, мебели, играчки, гуми и още.

  • На Black Friday има и оферти на Marketplace търговците, които продават в eMAG.bg.

Какво трябва да знаеш за eMAG Black Friday?

  1. Подготви се за eMAG Black Friday 2022 от тук: https://www.emag.bg/blackfriday
  2. Добре е да имаш актуализирано мобилното приложение на eMAG с най-новата налична версия. А също и да попълниш предварително всички свои данни в клиентския си акаунт, включително адреса за доставка – що се отнася до него, важно е да е попълен точно и на кирилица, без допълнителни разяснения и описания.
  3. За удобна и бърза поръчка на желаните продукти чрез опцията Плащане с 1 клик, можеш да запазиш своята кредитна/дебитна карта в акаунта си. Така на Black Friday ще заплатиш поръчките си сигурно и бързо.
  4. Поръчаните продукти, предлагани от eMAG, ще можеш да получиш в избрани куриерски офиси, клонове на „Български пощи“, eMAG шоурум и easybox. А, имаш също и опцията за доставка до посочен адрес, като куриерите ще качат до врата всичко, независимо от размера му. Възползвай се и от възможността на провериш пратката си при доставка – предоставяме ти това право. Куриерът ще те изчака, за да се увериш, че получаваш в изряден вид точно това, което си поръчал/а.
  5. Продуктите, предлагани от Marketplace търговци, които продават стоките си на eMAG.bg, са доставяни от съответния търговец и куриерската фирма, с която той работи. Ето защо не е възможно да ги вземеш лично от офис на куриер. Цената за доставка е описана при финализиране на поръчката или в профила на съответния търговец. До него можеш да стигнеш чрез линка „предлагано от име на търговеца“ в продуктова страница на всеки продукт.

Традиция на успеха на eMAG Black Friday

Интересни факти за eMAG Black Friday (Crazy season) уикенд 2023 17-19.11.2023

  • Над 1 000 000 оферти са част от кампанията.
  • Потребителите са отделили средно 720 лв. за своите поръчки по време на първите часове на каманията и са закупили средно по 3 продукта.
  • „Златната секунда” – 9:01:02 ч. и в 12:02:51 по, 82 броя продукти, поръчани за една секунда;
  • 3 от 4 оферти на най-ниската цена за годината в платформата eMAG, като важи за периода 1.01-17.11.2023 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.
  • Най-бързата поръчка е направена за 7 секунди, на обща стойност 1736,99 лв.
  • „Златната секунда” – 8:49:34 ч. (98 бр. поръчани продукти, на обща стойност 6 240,53 лв.)
  • Поръчан продукт с най-висока стойност: Телевизор Sony BRAVIA OLED 77A95L, 77" (195 см), Smart Google TV, 4K Ultra HD, 100 Hz, class G (Model 2023) – 10 499,99 лв.
  • 3 739: от Marketplace търговците на платформата са получили поръчки за над: 115 588 продукта.

 

Black Friday weekend 23

28,4%

онлайн плащания

Поръчки на стойност

60,8
милиона лева

53,17%

поръчки през мобилното приложение

Над 3 милиона посещения

за кампанията

Интересни факти за eMAG Black Friday 2022

  • Потребителите са отделили средно 591 лв. за своите поръчки по време на eMAG Black Friday и са добавили средно по 3 продукта в количката си.
  • „Златната секунда” – 9:01:02 ч. и в 12:02:51 по, 82 броя продукти, поръчани за една секунда;
  • Поръчан продукт с най-висока стойност: DJI Mavic 3, Cine Premium Combo– 8 569,99 лв.
  • Поръчки през първата минута на кампанията 1095 поръчки
  • Над 500 000 продукта, част от eMAG Black Friday днес са с най-ниска цена на платформата за последната година *Важи за периода 1.01-18.11.2022 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.

 

Black Friday 2022

26,91%

онлайн плащания

Поръчки на стойност

58,5
милиона лева

81,76%

от трафика идва от мобилни устройства

36,85%

вземане на поръчките от точка за доставка

Интересни факти за eMAG Black Friday 2021

  • Потребителите са отделили средно 430 лв. за своите поръчки по време на eMAG Black Friday, увеличение с 61% спрямо миналата година
  • „Златната секунда” – 9:22:26 ч., 150 броя продукти, поръчани за една секунда;
  • Поръчан продукт с най-висока стойност: телевизор LG OLED83C11LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, OLED, Клас G – 7499 лв.
  • Най-разнообразната поръчка включва 61 броя продукти от 28 различни категории, включително текстил, кафе, съдове за готвене, перилни и почистващи препарати, съдове за маса, електрически инструменти, хардуеър&аксесоари, медицински уреди, дрехи, офис оборудване, инструменти и съхранение

 

Black Friday 2021

2.69

милиона посещения

Поръчки на стойност

55,9
милиона лева

74.83%

от трафика идва от мобилни устройства

Над 382 000

броя поръчани продукта

Интересни факти за eMAG Black Friday 2020

  • Най-интересната поръчка по време на кампанията съдържа 34 различни продукта
  • Най-много продадени бройки : 17 272 кашона с пелени Pamper и 5251 тигана Tefal
  • Най-бързо разпродаден продукт - Лаптоп HP - 77 броя, продадени за 35 секунди
  • Продадени са над 3 585 литра гориво само за един ден

 

Black Friday 2020

2.43

милиона посещения

поръчки на стойност

47,6
милиона лева

72.65%

от трафика идва от мобилни устройства

Поръчани

339 812 продукта

Интересни факти за eMAG Black Friday 2019

  • Златна минута в рамките на кампанията: 07:08 ч. - 1 040 поръчки
  • 72,36% от общия трафик идва от мобилни устройства
  • По време на Black Friday 2019 са посетени 37 милиона под-страници на emag.bg
  • В пика на кампанията на платформата са регистрирани 182 734 посетители едновременно

 

Black Friday 2019

2.23

милиона посещения

поръчки на стойност

40,78
милиона лева

22.351

нови клиенти онлайн

Поръчани

273 950 продукта

Интересни факти за eMAG Black Friday 2018

  • Най-голяма стойност, регистрирана в една поръчка: 8 629 лв., поръчката е направена от Карлово
  • Поръчката с най-голям брой продукти: 31 артикула от различни категории като Дом и градина, Декорация, Направи си сам, Играчки и продукти за деца, Лична грижа и красота, Мода, Телевизори
  • В 07:21 ч. в рамките на една минута клиентите са поръчали 1098 продукта

 

Black Friday 2018

над 264.000

закупени продукта

1.372

Marketplace
търговци

над 37.000.000 лв.

стойност на закупените стоки

над 2.000.000

посещения на сайта за
1 ден

Основните тенденции от eMAG Black Friday‘ 17, които правят впечатление са: предпочитанието към пазаруването през мобилно устройство, както и лекото повишаване на онлайн плащанията, достигащо до 9.28%.Онлайн пазаруването е нарастваща тенденция в България и Black Friday е едно от събитията, което разкрива потенциала за развитие на онлайн търговията. Black Friday’17 показва, че българите предпочитат да пазаруват повече през мобилните си устройства по време на събитието, защото то им осигурява достъп до широка гама от продукти, където и да се намират. – 60.43% от трафика в деня идва от мобилни устройства.

Black Friday 2017

над 250.000

закупени продукта

820

Marketplace
търговци

над 30.000.000 лв.

стойност на закупените стоки

Suzuki Vitara за 47.999 лв.

най-скъпият заявен продукт

Събитието се радваше на особен интерес сред потребителите и през тази година. През 2016 г. още в първите 3 часа на eMAG.bg са продадени над 100 000 продукта, което е с 28% повече отколкото през eMAG Black Friday 2015. През този ден потребителите можеха да открият разнообразие от избрани оферти в различни категории – телевизори, електроника, мобилни телефони, малки и големи електроуреди, продукти за дома и градината, за детето, артикули за здраве и хигиена и още много други.

Black Friday 2016

над 233.000

закупени продукта

54.44%

мобилен трафик

329

Marketplace търговци

13

резервирани коли

През 2015г. шопинг събитието Black Friday генерира оборот от над 23 млн. лева и повече от 175 000 поръчани продукта.
Marketplace, платформата, предлагаща възможност на други търговци да продават продуктите си на eMAG.bg, отбелязва също впечатляващ ръст: 150-те партньори в платформата регистрират продажби на стойност 3.1 млн. лв. и 31 600 продадени продукта.

Black Friday 2015

над 175.000

закупени продукта

над 23.000.000 лв.

оборот

150

Marketplace търговци

изненада

коли на специални цени

Кратка история на Black Friday

  • За много магазини шопинг събитието на годината, известно като "Черния петък", вече е неразделна част от тържествата по повод Деня на благодарността – национален празник в САЩ, Канада и някои от Канарските острови. Но Black Friday доби също популярност и по нашите географски ширини, като предпразничното коледно пазаруване. Тази празнична традиция, обаче има по-тъмни корени, отколкото всъщност си представяте.

  • Понятието "черен петък" се използва за пръв път не за празнично пазаруване, а за финансова криза. Това е катастрофата на американския златен пазар на 24 септември 1869 г. Двама инвеститори – Джей Гуулд и Джим Фиск, работят заедно, за да закупят, колкото се може повече злато, надявайки се да вдигнат цената му и да го продадат с удивителна печалба. На този петък през септември всичко се променя. Фондовият пазар се озовава в позиция на свободно падане, довеждайки до фалит абсолютно всички – от работещите на Уолстрийт до обикновените фермери.

  • Но най-често срещаната история зад традицията на черния петък остава свързана с пазаруването след Деня на благодарността и с търговците на дребно. След цяла година работа на загуба ("на червено"), магазините би трябвало да печелят ("минават в черно") след Деня на благодарността, защото празнуващите купувачи пазаруват поголовно стоки с отстъпка. Изходната точка за тази теория е, че компаниите записват в счетоводните си книги загубите в червено, докато печалбите са в черно.

  • През последните години се появява и друг мит, който дава особено грозен облик на историята за Black Friday, като твърди, че през 1800 г. южните собственици на плантации могли да закупуват роби с отстъпка в деня след Деня на благодарността.

  • Счита се, обаче че истинската история зад Черния петък носи своите корени от 50-те години на ХХ век. Полицията във Филаделфия използва този термин, за да опише хаоса в деня след Деня на благодарността, когато орди от крайградски купувачи и туристи наводняват града преди големия футболен мач на популярни американски отбори, събота всяка година. Не само че полицаите забравят за почивните си дни, но трябвало да работят на много дълги смени, за да обуздаят създалите се тълпи. И за тях това определено се превръщало в „черен петък“. Междувременно търговците успяват да се възползват от прилива на хора, за да се отърват от стоката си. И в края на 80-те години намират начин да превърнат отрицателните асоциации с "черния петък" в нещо, което се отразява положително, а не отрицателно върху тях и техните клиенти. За целта използват концепцията за "от червено до черно".