Гаранция на продукта
Всички продукти, предлагани от нашия сайт, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Продуктите са нови, в оригинална опаковка, и се дистрибутират от оторизирани от производителя доставчици.
Гаранциите предлагани от eMAG са в електронен формат и са винаги на твое разположение в клиентския ти акаунт. Може да ги намериш в секцията “Моите гаранции”
Ако продукта разполага с гаранционна карта, издадена директно от производител ще я намерите в кутията с продукта.
При гаранционните карти, издадени от eMAG, предлагаме услугата “Поправка на продукт“, която включва приемане на продукта на посочен от теб адрес, доставка до сервиза, както и връщане на ремонтирания продукт до твоя адрес – всичко това напълно безплатно.
За продукти от категорията Бяла техника ще те посети наш партньор и представител на фирма PAN Service, на посочения адрес във Формуляра за поправка. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с теб на предоставения телефонен номер.
При констатирана липса на гаранционна карта на продукта в клиентския акаунт или кутията на продукта, е необходимо да сигнализираш в рамките на 48 часа от получаването му. Сигналът следва да бъде изпратен чрез формуляра тук. Моля, имай предвид, че нямаме възможност да съдействаме, ако не сме получили сигнала в рамките на този срок.
Продукти от категория Мода и Спорт
Гаранцията за дрехи, чанти и обувки, продавани и доставяни от eMAG можеш да видиш и свалиш от тук.
Гаранцията за часовници, продавани и доставяни от eMAG можеш да видиш и свалиш от тук.
eMAG Marketplace
При поръчани продукти от партньор на eMAG ( eMAG Marketplace ) в пратката заедно с продукта ще откриеш Сертификата за гаранция на продуктите, за които се предлага гаранционен срок. В сертификата ще откриеш всички детайли за гаранционните сервизи и друга информация, която партньора предлага.
Ако сертификата за гаранция е издаден директно от производителя, може да се свържеш с най-близкия сервиз. Този oторизиран сервиз ще се погрижи за поправката на продукта.
Ако не си получил сертификат за гаранция, те молим да се свържеш с партньора до 48 часа след доставката на продукта.